Vyučující: Mgr. Monika Kellerová

Pomůcky: pracovní sešity a sešity, učebnice, pastelky, další pomůcky specifické pro výchovy

Hodnocení naukových předmětů: výsledná známka za každé pololetí bude zahrnovat:

  • pololetní písemnou práci
  • samostatnou práci v hodině, hlavně čtení, psaní, počítání – známky v pracovních sešitěch
  • plnění domácích úkolů a příprava pomůcek do vyučování
  • míru zlepšení

Hodnocení výchovných předmětů: hodnocení bude vycházet z následujících kritérií:

  • výkon není rozhodující
  • důraz je kladen na vztah žáka k předmětu a aktivní zapojení do práce
  • hodnotí se plnění domácích úkolů a příprava pomůcek do vyučování
  • posuzuje se míra zlepšení

Výsledná známka není aritmetickým průměrem známek za jednotlivé aktivity.

Důležitá pravidla:

  • v případě, že žák nebude probíranému učivu rozumět, je třeba se včas obrátit na vyučujícího s žádostí o pomoc
  • pokud bude žák chybět, je třeba si průběžně doplnit všechno zameškané učivo 

 


  • Naše Země - Přírodověda a vlastivěda

     Vyučující: Mgr. Monika Kellerová

     Pomůcky: sešit,  učebnice, psací potřeby, pastelky

    Hodnocení: výsledná známka za každé pololetí bude zahrnovat:

    • testy – na konci každého tematického celku, termín testu bude sdělen žákům předem
    • ústní zkoušení – práce s mapou, popis obrázku nebo grafického vyjádření

    Známky z výše uvedených aktivit budou vždy zapsány v žákovské knížce. Tyto známky budou mít hlavní vliv na celkové hodnocení žáka z předmětu.

    Dále budeme hodnotit následující aktivity:

    • projekty + práce ve skupinách – hodnotí se správnost informací, grafické zpracování, prezentace a spolupráce ve skupině
    • aktivita ve vyučování – plnění úkolů samostatné práce v hodině
    • plnění domácích úkolů a příprava pomůcek do vyučování
    • pracovní listy – doklad o práci žáka, proto se bude hodnotit zejména úplnost zápisů, ne úprava

    Výsledná známka není aritmetickým průměrem známek za jednotlivé aktivity – hlavní důraz bude kladen na testy na konci tematických celků.

    Důležitá pravidla:

    • v případě, že žák nebude probíranému učivu rozumět, je třeba se včas obrátit na vyučujícího s žádostí o pomoc
    • pokud bude žák chybět, je třeba si průběžně doplnit všechno zameškané učivo (udělat pracovní listy); po návratu do školy je třeba předložit listy ke kontrole vyučujícímu a domluvit se na termínu dopsání chybějících písemných prací
    • pokud bude absence žáka dlouhodobější, je třeba vyučujícího včas kontaktovat a domluvit se na způsobu doplňování zameškaného učiva