11. pondělí 18. 5.
Písanka: písanka str. 17 - 20
Slabikář: str. 90 - 93 (s některými jsem část již dělala online) 
Matematika: str. 74, 78 (77 - 75 vynechat; na straně 78 udělat každý den kousek, ne všechno naráz)
Prvouka: naučit se vyjmenovat řadu měsíců a zopakovat řadu dnů v týdnu 

10. pondělí 11. 5.
Písanka: nová písanka str. 11 - 16
Přepis do sešitu ČJ (viz příloha).
Slabikář: str. 86 - 89 
Matematika: str. 71 - 73  
Prvouka: str. 51 - 52 
Dobrovolný kreativní úkol: Běžte do lesa, dívejte se okolo sebe očima malíře a zkuste něco nakreslit nebo namalovat (viz příloha).
Výkres přineste do školy, zašlu to pak do soutěže najednou.

9. pondělí 4. 5.
Písanka: nová písanka str. 6 - 10
Slabikář: str. 80 - 85 (s některými jsem stranu 80 dělala na online výuce)
Matematika: str. 68 - 70  
Prvouka: str. 50 
Tady je odkaz na stránky s dobrými nápady, co se dá dělat s dětmi, tak můžete něco zkusit.
www.denzeme.eu

8. pondělí 27. 4.
Písanka: nová písanka str. 1 - 5
Slabikář: str. 78 - 79
Matematika: str. 65 - 67
Prvouka: str. 47 - 49 (s některými jsem stranu 47 dělala na online výuce)
AJ: projít si prezentaci (s těmi, kdo se zúčastňují online výuky, to projdu v úterý), nalepit si slovíčka do sešitu a naučit se je

7. pondělí 20. 4.
Písanka: str. 36 - 40, tzn. dopsat celou písanku č. 3
Slabikář: str. 72 - 77
Kdo mi ještě neposlal nahrávku článku Ježek (4 řádky) na straně 66, prosím o co nejrychlejší zaslání.
Matematika: str. 62 - 64 (ze strany 64 každý den 2 sloupečky, nikoli všechno najednou) 
Prvouka: str. 45 - 46; pokuste se, prosím, vysvětlit dětem, co je Vaše práce, kde pracujete a co děláte (podnikatel není povolání, ale pokud to tak chápete, tak dětem vysvětlete, v čem spočívá Vaše podnikání)

6. úterý 14. 4.
Písanka: str. 32 - 35
Slabikář: str. 68 - 71; děti by měly každý den alespoň kousek přečíst
Vzhledem k tomu, že není jasné, jak dlouho bude stávající situace trvat, prosím, abyste nahráli na diktafon jak děti čtou. Konkrétně článek Ježek (4 řádky) na straně 66 a poslali mi nahrávku. Prosím, abyste to děti nenechávali číst "nanečisto", ale aby to četly rovnou. Potřebuji slyšet, jak jim jde čtení, a ne, jak se to naučily nazpaměť. Není to úplně neznámý text, už ho četly minulý týden.
Matematika: str. 58 - 61 
Prvouka: PL Domácí zvířata (viz příloha)
Kreativní úkol: Postav z lega draka vysokého alespoň jako písanka a popros mamku nebo taťku, ať ho vyfotí a pošle mi fotku.

5. pondělí 6. 4.
Písanka: str. 30 - 31
Slabikář: str. 64 - 67; děti by měly každý den alespoň kousek přečíst
Matematika: str. 57 
Prvouka: str. 43 - 44
Pracovní list Velikonoce: vytiskněte jej, prosím, oboustranně (pokud můžete)
Pracovní list Jarní květiny: tento je nepovinný; jen kdyby někdo šel s dětmi do lesa a jim se pak chtělo ještě něco dělat (vytiskněte barevně)
A máme tady opět jeden kreativní úkol: namalujte kraslice nebo upleťte mrskačku (děti :-)) a pošlete mi fotku výsledku. Udělám opět koláž na naši webovou stránku.

4. pondělí 30. 3.
Písanka: str. 27 - 29
Přepis do sešitu ČJ: 2 x budou děti psát přepis, tzn. nalepíte jim do sešitu vytištěné věty (jsou v příloze e-mailu) a oni je přepíšou psacím písmem
Slabikář: str. 60 - 63 
Matematika: str. 51 (každý den 2 sloupečky), str. 52 - 53 a 56 (strany 54 a 55 vynechejte)
Prvouka: str. 41 - 42

3. pondělí 23. 3.
Písanka: str. 21 - 26 
Slabikář: str. 56 - 59 
Pracovní list b,d,p,q (posílám v příloze) - jsou to vlastně dva podobné pracovní listy na rozlišování podobných tvarů písmen
Matematika: str. 48 - 50; v matematice jsou na str. 80 různé matematické hry - třeba byste něco z toho mohli zkusit
Prvouka: str. 40
Angličtina: nalepit si do sešitu nová slovíčka a naučit se je, naučit se používat věty "I am  Franta." , "I am seven.", "This is my něco (věc, tatínek apod.)"
A dnes tady mám i dva praktické úkoly.
1.) Naučit se zavazovat si boty, respektive roušku někomu jinému.
2.) Protože jsme brali zdravou stravu a měli jsme ve škole společně vařit, prosím, abyste společně s dítětem nachystali nějaké zdravé jídlo  a pak mi poslali dvě fotky, jednu, jak to připravujete, a druhou s výsledkem. Taky mi, prosím napište, co to je.

2. pondělí 16. 3.
Písanka: str.15 - 20 (Pozor na psaní velkého Z - má jiný nájezd než S a děti to často zaměňují.)
Slabikář: str. 52 - 55 (Kromě toho, co je napsáno dole, je možno hledat v textu nebo žebřících různá slova, počítat věty, počty slabik ve slově apod.)
Matematika: zbytek str. 39, (str. 40 - 41 přeskočte, uděláme to potom společně), str. 42 - 47, trénujte ústně rozklady čísel, např. 8 je 6 a 2, a hlavně rozklad čísla 10, a prosím, nezakazujte dětem k počítání používat prsty.
Prvouka: jděte s dětmi ven, do lesa nebo aspoň na zahradu a pak str. 37 - 39.
Ať se děti dívají každé ráno v 9.00 na ČT2 na pořad UčíTelka.

1. čtvrtek 12. 3.
Písanka: vše po str.14 včetně
Slabikář: str. 50 - 51
Matematika: str. 37 - 38 a 39/1,2,3,4,5
Angličtina: opakování všech slovíček