Nápověda: Pro návrat na seznam materiálů daného předmětu použijte tlačítko Zpět u vašeho prohlížeče.
Hodnocení
Výsledná známka za každé pololetí bude zahrnovat:
- čtvrtletní písemné práce – vždy jsou ohlášeny dopředu a témata pro opakování budou v edookitu
- testy z jednotlivých probíraných témat (mluvnice i literatura)
- diktáty, pravopisná cvičení
- mluvnická cvičení
- slohové práce
- čtenářský deník/list, aktivitu v rámci čtenářských dílen
- práci v hodině
- zadanou práci na portálu "Umíme to"
- zadanou práci v internetové učebně Google Classroom.
Známky z výše uvedených aktivit budou vždy zapsány v elektronické žákovské knížce, váha známek za jednotlivé aktivity se bude lišit:
- čtvrtletní písemná práce (váha velká - 1,5)
- čtenářský deník/list (váha velká - 1,3)
- tematické písemné práce, diktáty, testy z literatury, slohové práce, ústní zkoušení (váha střední - 1)
- kratší písemné práce, pravopisná cvičení, doplňovačky, samostatná práce, mluvní cvičení, aktivita a práce v hodině, skupinová práce (váha malá - 0,5)
- práce na portálu "umíme to" – úlohy musí být splněny minimálně na 3 štíty v zadaném termínu, souhrnné hodnocení bude provedeno vždy na konci měsíce (váha malá – 0,3)
- práce v učebně Google Classroom (váha malá – 0,3).
Výsledná známka není aritmetickým průměrem známek za jednotlivé aktivity.
Klasifikační stupeň |
Počet dosažených procent |
výborně |
100 – 90 % |
chvalitebně |
89 – 75 % |
dobře |
74 – 50 % |
dostatečně |
49 - 25 % |
nedostatečně |
24 – 0 % |
Ve školním roce 2024/25 budeme nadále využívat portál umimeto.org, tato aktivita bude pravidelně hodnocena vždy na konci měsíce a bude se vztahovat k aktuálně probíranému učivu. Práce na umímeto.org bude využívána také v hodinách ČJ a může být součástí celkového hodnocení v předmětu.
Důležitá pravidla:
- v případě, že žák nebude probíranému učivu rozumět, je třeba se včas obrátit na vyučující s žádostí o pomoc
- pokud bude žák chybět, je třeba si průběžně doplnit všechno zameškané učivo; pokud bude absence žáka dlouhodobější, musí žák vyučujícího včas kontaktovat a domluvit se na způsobu doplňování zameškaného učiva.