Pomůcky: sešit č.460 – Formát A4 nelinkovaný + linkovaná podložka, učebnice, pravítko, lepidlo, nůžky

Hodnocení: výsledná známka za každé pololetí bude zahrnovat:

  • testy – na konci každého většího tematického celku, termín testu bude sdělen žákům předem
  • ústní zkoušení – především základní znalosti posledního tematického celku
  • krátké písemné zkoušení (rámec 5-10minut) ze znalostí posledního tematického celku
  • referáty – na téma dopředu domluvené s vyučujícím – hodnotí se věcná správnost a projev – referáty si mohou žáci udělat na libovolné téma týkajícího se probírané látky po předchozí domluvě s vyučujícím. Maximálně 1x za pololetí.
  • projekty a skupinová práce – hodnotí se správnost informací, grafické zpracování, prezentace a spolupráce ve skupině, prezentace výsledků
  • aktivita ve vyučování – plnění úkolů samostatné práce v hodině, mimořádně znalosti nad rámec rozsahu probíraného učiva
  • sešit – kontrola 2x za pololetí; sešit je doklad o práci žáka, proto se bude hodnotit zejména úplnost zápisů, ne úprava; u žáků s poruchami učení také vlepení zápisů a doplňování chybějících údajů; žáci mají možnost doplněním zápisu si známku z kontroly sešitu opravit (vlastní aktivita žáka), kontrola může být vyžádána bez předchozího upozornění, bude brán ohled na absenci
  • minimální počet výstupů 11 (dle hodinové dotace předmětu), žáci budou o počtech svých výstupů průběžně informováni.
  • laboratorní práce – správnost provedení pokusu, správné vypracování protokolu.

 Důležitá pravidla:

  • výsledná známka není aritmetickým průměrem známek za jednotlivé aktivity, důraz je kladen na testy z tematických celků
  • aktivita v hodině je hodnocena malými známkami u vyučujícího a po určitém počtu malých známek je zapsána známka do žákovské knížky za aktivitu v hodině
  • v případě, že žák nebude probíranému učivu rozumět, je třeba se včas obrátit na vyučujícího s žádostí o pomoc
  • pokud bude žák chybět, je třeba si průběžně doplnit všechno zameškané učivo (pro lepší orientaci v sešitě má každá hodina číslo a datum); po návratu do školy je třeba předložit doplněný sešit vyučujícímu a domluvit se na termínu dopsání chybějících písemných prací
  • pokud bude absence žáka dlouhodobější, je třeba vyučujícího včas kontaktovat a domluvit se na způsobu doplňování zameškaného učiva – možnost poskytnout ofocené zápisy  
  • pro dovysvětlení nepochopené látky je nutné se s vyučujícím domluvit, či budou stanoveny pravidelné konzultační hodiny
  • Základem známky na vysvědčení jsou testy z tematických celků, ostatní ovlivňují výslednou známku méně.
  • Je na vyučujícím určit termín, kdy se budou uzavírat známky.
  • Distanční výuka má stejnou váhu jako výuka prezenční.