Klasifikace v AJ ve školním roce 2024/ 2025 (4. tř.)

Vyučující: Mgr. Hana Hynštová

Pomůcky: učebnice Happy House, pracovní sešit, slovníček, sešit

Hodnocení: výsledná známka za každé pololetí bude zahrnovat:

  • Pololetní písemné práce – vždy budou ohlášeny týden dopředu, témata pro opakování budou zapsána ve školním sešitě v Edookitu a společně zopakována.

Jednotné hodnocení písemných prací:

90% - 100%

=

1

75% - 89%

=

2

50% - 74%

=

3

25% - 49%

=

4

0% - 24%

=

5

 

 

 

 

 

 

  • písemné zkoušení (slovní zásoba, gramatika, překlad, porozumění)
  • ústní zkoušení (slovní zásoba, fráze, četba, překlad, mluvení)
  • tematické prověrky – po ukončení každého tematického celku/lekce

 

Známky z výše uvedených aktivit budou vždy zapsány v Edookitu. Tyto známky budou mít hlavní vliv na celkové hodnocení žáka z předmětu.

Dále budeme hodnotit následující aktivity, z nichž budou známky zapsány v sešitě žáka nebo pouze v klasifikačním sešitě učitele:

  • aktivita v hodině
  • úkoly navíc
  • domácí úkoly – splnění úkolu
  • projekty
  • předložení slovníčku ke kontrole (po ukončení lekce) do předem stanoveného data- dobrovolné

 

Hodnocení v Edookitu

  • 1,5      čtvrtletní a pololetní písemné práce
  • 1         tematické písemné práce
  • 0,5      písemné práce, projekty, slovní zásoba
  • 0,3      skupinová práce, samostatná práce, slovníček

Výsledná známka NENÍ aritmetickým průměrem známek za jednotlivé aktivity – hlavní důraz bude kladen na výsledky čtvrtletních/pololetních písemných prací a tematických prověrek.

 

Důležitá pravidla:

  • V případě, že žák nebude probíranému učivu rozumět, je třeba se včas obrátit na vyučující s žádostí o pomoc.
  • Pokud bude žák hodnocen z tematické prověrky známkami 4 nebo 5, bude mít možnost psát opravnou prověrku. Na termínu přezkoušení se domluví s vyučujícím. Do klasifikace se počítají obě známky.
  • Testy budou uloženy ve škole jako doklad o práci žáka, k nahlédnutí budou v době konzultačních hodin.
  • Pokud bude absence žáka dlouhodobější, je třeba vyučující včas kontaktovat a domluvit se na způsobu doplňování zameškaného učiva, a to již po dobu žákovy nepřítomnosti. Doplněné učivo předloží žák vyučující po návratu do školy.