Pomůcky: pracovní sešity a sešity, vybavené pouzdro, kreslicí potřeby, další pomůcky specifické pro výchovy
Hodnocení
Hodnocení v 1. třídě základní školy má specifická pravidla, která se liší od hodnocení ve vyšších ročnících.
Převládá slovní hodnocení, které poskytuje okamžitou zpětnou vazbu o tom, jak dítě pokročilo v jednotlivých oblastech. Tento způsob hodnocení se zaměřuje na popis toho, co se dítě učí, v čem se zlepšuje, a kde je ještě potřeba pracovat.
Známkování se uděluje do notýsků. Hodnotí se nejen znalosti , dovednosti a schopnosti v oblasti čtení, psaní, matematiky a prvouky, ale také pracovní návyky a přístup k učení.
Hodnocení výchovných předmětů bude vycházet z následujících kritérií:
snaha
vztah žáka k předmětu a aktivní zapojení do práce
míra zlepšení
Důležitá pravidla:
v případě, že žák nebude probíranému učivu rozumět, je třeba se včas obrátit na vyučující s žádostí o pomoc
pokud bude žák chybět, je třeba si průběžně doplnit všechno zameškané učivo; pokud bude absence žáka dlouhodobější, musí žák vyučujícího včas kontaktovat a domluvit se na způsobu doplňování zameškaného učiva